همیار معلم

این وبلاگ درصدد است تا مشکلات دبیران علوم تجربی را رفع نماید

همیار معلم

این وبلاگ درصدد است تا مشکلات دبیران علوم تجربی را رفع نماید

تبریک سال تحصیلی جدید

با سلام  

آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی معلمان - دانشجویان و دانش اموزان عزیز تبریک عرض می نمایم.سال تحصیلی همراه با موفقیت و سربلندی برایتان آرزومندم.

نظرات 1 + ارسال نظر
sohrab سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

با سلام خدمت دوست و برادرم ارجمندم خالد من مطالب موجود در وبلاگت را خوندم اول از خداوند متعال دعا می کنم که سلامتی بهت بده تا بتونی روی پای خودت بایستی واز حق خودت دفا کنی خالد جان حق دادنی نیست گرفتنی است باید تلاش کنی حقتو بگیری ودر ثانی ببین دکترای موجود در بندر عباس وبوشهر زیاد نمی تونن تشخیص خوبی داشته باشند وخواهش می کنم که خودتو به یه دکتر قابل نشون بده چه در شیراز چه تهران این کارو حتمی بکن شاید با داروی مختصری مشکلت حل بشه واز این بیشتر نشه و در مورد مطالب درسی می خوام بگیویم خسته نباشی که این همه دقت در درس ومطالب درسی دارید و معلوم است که به شغلتو خیلی علاقه دارید و ما همچین معلمانی که بتونن با تمام وجود در خدمت دانش و علم باشند کم داریم وفقط وفقط بهت خدا قوت می گم وبا ارزوی موفقیت در تمام مراحل زندگیت به خدای بزرگ می سپارمت

سلام سهراب جان
مرسی که سر زدی و وقتتو صرف خوندن داستان من کردی
ممنون از راهنماییتون ولی من انگیزمواز دست دادم
حق با شماست باید به پزشکای بهتری مراجعه کنم داداش گلم حتما اینکارو میکنم
بازم تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد